Toen we toekwamen waren we overdonderd van de service van het personeel.
Al het personeel was vriendelijk. Ze haalden zelf onze valiezen uit. ( een beetje te rap naar mijn gedacht).
Eenmaal binnengekomen was onze kamer nog niets klaar maar waren ze wel weg met onze valiezen en sommige duren dingen er tussen.
We mochten iets drinken want het ging niet lang meer duren.
Na een uur wachten hebben we zelf gaan vragen hoe het zat want al het gerief voor de baby was ook mee en ik was er toch niet gerust in.
Het ene personeelslid zei dat onze kamer nog niet klaar was en iemand anders zei dan van wel.
Uiteindelijk zijn we op onze kamer geraakt.
Een gewone standaardkamer met een reisbedje voor ons zoontje.
Vond op het eerste zicht een propere kamer. Onze lakens werden iedere dag ververst en ook onze handdoeken.
We kregen ook iedere dag een fles water maar de doucheproducten kregen we niets alle dagen.
Over het restaurant had ik geen opmerking behalve in het restaurant la laiterie hebben we 2 maal 's avonds gaan eten en de 2 maal vond ik het eten toch niet zo geslaagd. Het voorgerecht was koud en hoofdgerecht lauw en het dessert was ook niet top.
Het skigebied zelf vond ik super. De pistes lagen er goed bij en het hotel ligt juist op de piste wat ik zeer ideaal vind.
Ieder kamer had een eigen kotje voor zijn ski's in op te brengen.
Enig minpuntje was dat het onze niet op slot kon. Was kapot. Ze kwamen altijd direct om het te herstellen maar tegen de avond stond dat terug open.
Onze zoon had tijdens het verblijf een privebabysit en dat was natuurlijk super.
Nogmaals dank daarvoor aan the insiders en club med België.
Uiteindelijk hebben we wel een superleuke skireis gehad. Denk niet dat we dit nog eens gaan meemaken.
Tenzij we 1500 euro pp overhebben om een weekje te gaan skiën en denk dat dit toch iets teveel is voor ons.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten